Alla inlägg den 1 december 2013

Av Mirela - 1 december 2013 19:20

Eftersom att jag fick 3 kommentarer ifrån olika personer blev jag tvungen att lotta ut en vinnare.
Vinnaren av dagens första tävling den 1:a december är jojo576.
Hon bloggar om sig och sina intressen.
Hon lägger upp en bild till nästan varje inlägg och bloggar verkligen bra.
Vert att kola upp.

Av Mirela - 1 december 2013 15:23

Idag är det ju första December och där med första advent , detta betyder att julen närmar sig och det är bara att räkna ner dagarna nu.

Jag tänkte hålla en tävling här på bloggen , som en egen liten julkalender blir det.

Den går ut på att den som komenterar och ställer mest frågor till mig under en hel dag kommer få bli sponsrad av mig på min blogg.Detta kommer att pågå varje dag ända tills 24 december.

Varje dag någon vinner kommer inlägget upp på kvällen.


Jag har även en större tävling:

Du som kommenterar,ställer frågor och besöker min blogg mest ända fram till jul kommer att få bli interjuvad av mig sen kommer jag lägga ut interjuvn på bloggen och även skriva om din blogg detta gör så att du som vinner har chans att få fler besökare.

Intejuven gör vi igenom kommentarer,sen blir det ett inlägg på interjuven.

När julen är här kommer jag att räkna ut vem som har komenterat mest och därmed utse en vinnare.

Snacka om julstämning , så vad säger du är du med eller inte.

Av Mirela - 1 december 2013 14:34

Har du alltid undrat:Varför är tjejer så elaka mot varandra?

Läs då detta inlägg och få alla svaren.


Tjejer är elaka emot varandra p.g.a osäkerhet.

När det går bra för en tjej ex i skolan eller om en tjej lyckas med något blir den tjejen som inte har lyckats först ledsen sen arg och till sist försöker tjejen som inte har lyckats trycka ner den andra genom att säga fula ord,inte prata med tjejen eller helt enkelt få alla tjejer emot tjejen som lyckades.

En tjej som går och snackar skit om sånt som inte är sant som handlar om dig då är det en falsk person och ett täcken på osäkerhet.


Ni kloka tjejer där ute lyssna på mig , om en tjej snakar skit om en annan tjej ska ni bara veta att

för det första så ljuger hon ,

för det andra så är hon inte äkta,för det tredje är hon osäker

och för det fjärde kan man inte lita på tjejen som sitter och snackar skit om en annan tjej.

Tjejer är gryma på att snacka skit men inte på att vara äkta vänner.

Kan tjejer vara äkta vänner.

Isåfall......BEVISA DET.


Ös in kommentarer nu , jag vill veta vad DU tycker.


Av Mirela - 1 december 2013 12:51

Den här dagen blev inte som jag tänkte mig.
Agillityn blev inställd och dagen har inte gått framåt.
Dagen går segt och inget händer.
Så mycket ska göras men inget har hänt.
Nu måste jag ta tag i dagen och fixa till mig.
Sen blir det läxor,städning och lite andra kreativa grejer.

Av Mirela - 1 december 2013 08:57

God morgon!
Efter en rolig dag i storstaden och en sen hemfärd så känner man sig väldigt trött.
Igår fick man träffa många trevliga människor och alla hade det trevligt.
Men nu är det roliga över och jag är hemma på landet igen.
Det känns skönt men väldigt tråkigt på något sätt.
Men storstan kommer det bli mycket nu,nästan varje helg fram till nyår.
Mer roligheter kommer det att bli.

Men nu är vi hemma på landet igen och det är dags att ladda om om om inför skolan i morgon.
Men som tur är så är det bara några veckor kvar i skolan sen blir det jullov.
Mm innan jullovt kommer ju mycket hända.
Betygen kommer sättas snart också och jag kan knappt vänta,sen blir det ju storstan ett par gånger till ,sen kommer det hända mera saker.
Det händer ju alltid något varje dag men detta har vi planerat.

Idag står agility på schemat.
Agility tränar jag med hunden Alfons som jag brukar få låna av hans ägare.
Det är en väldigt rolig sport och man lär känna hunden så mycket bättre.
Vad som händer sen är oklart men mycket uppdate kommer det bli.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Läs om en tjejs liv,fritid och åsikter mm

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min julkalender tävling.
 Super bra
 bra
 ok
 helt ok
 dålig
 vadå för tävling.....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julkalender tävling 2013

Var med och tävla i min julkalender tävling 2013.

Skicka många komentarer ända fram till 24 december , den som har skickat mest kommentarer vinner en interjuv av mig genom att jag ställer frågor igenom frågerutan sen blir det ett inlägg om dig på bloggen och du kommer få chansen att få flera besökare.


Ovido - Quiz & Flashcards