Direktlänk till inlägg 3 december 2013

Varje dag ska vara speciell

Av Mirela - 3 december 2013 07:45

God morgon.
Idag går ALLA till skolan med ett leende på läpparna.
Varför?
Kommer det hända något speciellt , har det hänt något speciellt?
Nää , inget speciellt har hänt , inget speciellt kommer att hända men varje dag måste man ju göra till något speciellt.
Man måste bli glad,stark och tuff om man inte ska bli nedtryckt.Om man blir det är det ALDRIG ditt fel.
Den som mobbar har problem , den mår så dåligt att den bara måste trycka ned någon för eget bruk , så att den själv ska må bättre.
Jag säger bara LÅT INGEN TRYCKA NER DIG , ALDRIG.

Be strong , be you.


Men nu kan vi börja räkna ner dagarna till jul.

Julen närmar oss med stormsteg och folk julhandlar redan.

Det bästa med julen de är att ge och få presenter.

Det ända jag önskar är en liten,söt valp.

Det är då bloggandet kommer ta fart , för ett utav mina intressen är ju hundarna.


Oj klockan tickar ,nu går vi till skolan med ett leende på läpparna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirela - 4 december 2013 07:42

Godmorgon allihopa! Idag är det en ny dag igen och dagarna flyger iväg som vanligt. Bloggandet flyter på och allting känns riktigt bra nu för tiden. Med den goda familj som jag alltid har haft och dom där äkta vännerna som jag har nu. Det är en p...

Av Mirela - 3 december 2013 18:02

Nu börjar kvällen närma sig och idag har det inte hänt så mycket. Det jag tänkte göra blev inte gjort. Man kan säga att dagen har varit lite upp och ner. Från att må mindre bra-till bra-till mindre bra.En aning blandad dag helt enkelt. Inget blev...

Av Mirela - 3 december 2013 15:35

Nu när skolan är slut för denna dagen är det nog dags att använda fritiden på ett bra sätt. Dags att göra något , inte bara sitta och slappa i soffan framför tv:en som dom flesta teens brukar göra. Dag att göra något av livet rättare sagt. Men inn...

Av Mirela - 2 december 2013 16:51

Jag gick åkte upp till stallet idag för att pyssla om hästarna lite. Min syrra är i full gång med ridningen som jag en gång höll på med. Vi pysslade om en häst vars namn är catazy. Det är ett sto av blandras och inte världens lättaste häst men hon...

Av Mirela - 2 december 2013 15:13

Jag är så trött på att folk ser på , ser på när folk trycker ner andra. Har du någon gång sätt någon bli nedtryckt i så fall vad hände , vad gjorde du. Skriv en kommentar för att visa att du är en människa som bryr sig. Om du vill gå steget högre ...

Presentation

Läs om en tjejs liv,fritid och åsikter mm

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min julkalender tävling.
 Super bra
 bra
 ok
 helt ok
 dålig
 vadå för tävling.....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julkalender tävling 2013

Var med och tävla i min julkalender tävling 2013.

Skicka många komentarer ända fram till 24 december , den som har skickat mest kommentarer vinner en interjuv av mig genom att jag ställer frågor igenom frågerutan sen blir det ett inlägg om dig på bloggen och du kommer få chansen att få flera besökare.


Skapa flashcards